Dag....oj, har tappat räkningen

Jo, jag håller på fortfarande. Blev så uppslukad av alla andras viktbloggar så jag glömde min egen.
Men jag är på dag 24 och jag lever. Det går lite upp och ner. Jag trodde att efter dag 3 så skulle det bli enkelt, eller enklare. Trodde ketos var ett stabilt tillstånd men icke!
Jag är glad att mina barn fortfarande vill bo här hemma och att jag inte är nyskild:-/ Humöret pendlar nämligen en hel del.
Jag har alltid varit en känsloätare. En sån där som firar med mat, tröstar med mat, reglerar ilska med mat. När man då plockar bort maten så tvingas man handskas med alla de där känslorna rakt upp och ner.
Jag har inte vägt mig än Ibland har jag varit på väg ner till källaren för att hämta upp vågen men hejdat mig. Måste göra annorlunda, måste ändra mitt mönster.
Så här sitter jag nu med en andredräkt som kan döda och tycker livet är rätt okej. Och tack o lov är det lön imorgon och jag kan äntligen shoppa ny baddräkt. Vattengympa med bikini utan resår är en utmaning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0