Dag 8

Och dag 7 försvann av bara farten. Det är betydligt lättare att leva på soppor när man jobbar och kan fokusera på annat.
Dag 8 är snart också över och detta går ju bra. Börjar komma in i "sopptänket" Visst har man sina attacker där man skulle vilja äta de mest märkliga saker. Men när man då väntat ut de där attackerna känner man sig riktigt duktig efteråt. Jag var väldigt ambivalent till det där med vägandet. Skulle jag nu efter en vecka kolla vikten trots att allt. Anledningen till att jag valt bort vågen är helt och hållet på grund av tidigare försök till viktnedgång. Om det har gått bra blir man peppad och förväntar sig mer och mer. Om det då står stilla trots slit så tar de negativa tankarna över och man ger upp. Detta har hänt mig så många gånger och jag måste sluta vara så beroende av snabba resultat. Jag VET att jag ska göra detta i exakt 62 dagar till oavsett resultatet för dagen. Denna gången ska jag gå i mål!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0