Dag 5

Tänk den dagen jag kan skriva dag 65 i rubriken. Då är jag nästan i mål. Eller egentligen är ju detta bara början. Jag har en plan även efter dessa 10 veckor. Men det ingår att tugga i den planen.
När man inte äter går dagarna otroligt långsamt. Sanningen är väl den att i vanliga fall går det åt en hel del tid till att planera, införskaffa och framförallt äta mat per dag. Sen hamnar man inte i sockerkoma utan är väldigt pigg. 
Iinnan idag frös jag in en chokladnutrilett. Tänkte försöka inbilla mig att det är glass:-)
Imorgon är det dags för vattengympa. Nu i början tar jag det lugnt med träning. Dels är jag lite yr och man känner att kroppen är i chock. Den undrar var all energi tagit vägen.  Idag är endast yngsta sonen hemma så jag slipper stå och laga middag till familjen. Sonen hittade godkända rester i frysen. Jag försöker undvika köket i dagsläget. Tur att jag har en så förstående familj. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0