Dag 3

Idag sägs vara den värsta dagen när man kör VLCD. Med tanke på att jag har 68 dagar kvar så hoppas jag att det stämmer. 
Yr, illamående och allmänt skör. Irriterad på arbetskamrater som inte har vett att vräka i sig den där nästan fulla alladinasken i personalrummet så att jag slipper se den, irriterad på datorer som kärvar. Ja, irriterad på det mesta helt enkelt. Tur att jag spenderar kvällen i mitt eget sällskap.
Min halvtidssambo flydde? till jobb och tonårsbarnen är hos sin pappa. Nej, det är bara hunden som tvingas umgås med mig ikväll.
Vågen är nerburen i källaren. Jag har en tendens att bli vågbesatt. Ja, just det, jag har ju gjort detta förr.....suck!
Men denna gång.....
Ja, denna gång är det allvar. Min kropp och jag måste komma överens. Vi samsas ju om samma utrymme trots att jag när jag blundar har en helt annan bild av den där kroppen än när jag ser mig i spegeln.
Så nu gäller det! 
Dag 4 du är välkommen! Glöm inte ketonerna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0